بیانه حوزه علمیه الزهراء(س) خلخال در مورد حماسه نه دی

بسم الله الرحمن الرحیم

“مردم عزیز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد."( مقام معظم رهبری)

با سلام و درود به روان پاک شهدای اسلام و انقلاب بویژه شهدای مدافعین حرم و شهدای مظلومی که در راه دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی در غبار فتنه ۸۸ غریبانه به شهادت رسیدند.                                        

   پس از انتخابات پر شور سال ۸۸ ، عده ای قدرت طلب سیاسی استحاله شده، با تخیل و توهم تقلب و با اقداماتی غیر قانونی و نامشروع و با زیر پا گذاشتن قواعد دموکراسی و جمهوریت نظام، سعی در تلخ کردن جشن حضور با شکوه و بی سابقه مردم ایران در مشارکت سیاسی و رأی به اصل نظام نموده و خائنانه با تهمت های ناروا و با حمایت بیگانگان (از جمله آمریکا و اسرائیل جنایت کار و انگلیس پلید) باعث خدشه دار شدن امنیت و منافع ملی و اعتبار بین المللی نظام مقدس جمهوری اسلامی وبا امتناع از قانون و ازاردوکشیخیابانی و تخریب اموال عمومی و تحمیل خسارتهای جانی و مالی باعث خوشحالی و امیدوارید شمنان قسم خورده انقلاب شدند.

اما با گذشت زمان ، غبار فتنه فرو نشست و هویت پلید آمریکایی آنها بر همگان آشکار شد. کسانی که با شعار امید، یأس وناامیدی و ناامنیرادرایران،۸ ماه تمام به دشمنان نظام هدیه کردند و با جنجال رسانه ای سعی در مخدوش کردن چهره انقلاب داشتند.        

          فتنه 88، از حوادث تلخ و در عین حال آموزنده و فراموش‌ناشدنی در تاریخ کشور به‌شمار رفته و تبیین ابعاد پیچیده و پیدا و پنهان آن خواهد توانست میهن اسلامی را از گزند توطئه‌های شبکه خبیث سلطه و صهیونیسم رهانیده و پیش‌روندگی انقلاب و صیانت نظام اسلامی را تضمین نمایند.

فتنه 88 نمونه بارز دشمنی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی به سردمداری رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکای جنایتکار بود که ماه ها قبل توسط سرویس‌های اطلاعاتی  بیگانه به صورت دقیق طراحی و برنامه ریزی گشته و در این ساماندهی ساده لوحی برخی عناصر فریب خورده داخلی نیز لحاظ شده بود؛ غافل از این که مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی  در دفاع از آرمان های والای انقلاب دچار تردید نشدند و با حضور پرشور و آگاهانه، دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهند گذاشتند و با تاسی از فرهنگ عاشورا طومار فتنه و فتنه گران را در هم پیچیدند.

حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید . حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد. روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید. در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(دامت برکاته) را شاد ساخت.

ملت شریف ایران در حماسه ۹ دی با حضور پر شور خود تمامی نقشه های استکبار را در فضای غبار آلود فتنه سال ۸۸ با حضور حداکثری خود در هم شکستند و این روز به یاد ماندنی را خلق کردند .

به درستی که پیام عاشورایی حماسه جاودان و ماندگار نهم دی؛ تمامی مرزهای جغرافیایی و سیاسی جهان را در نوردید و کشور و نظام را در مقابل تهدیدات پیش روی خود بیمه کرد ؛ حماسه عاشورایی ۹ دی ؛ پژواک رسای فریاد «هیهات مناالذله» امام حسین(ع) در کربلا بود که در آسمان ایران طنین‌انداز شد و تمامی مرزهای جغرافیایی و سیاسی و انسانی را درنوردید و پیام رسا و بزرگ انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان رساند و نظام و کشور و انقلاب را در مقابل مخاطره‌های پیش‌روی، تهدیدات نرم و سخت و توطئه‌های شوم دشمنان صیانت و بیمه کرد.

ما کارکنان، اساتید و طلاب حوزه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) شهرستان خلخال، ضمن گرامیداشت حضور عاشقانه شما در ۹ دی سال ۸۸، انزجار خود را از حرکات مذبوحانه فتنه گران متذکر و حمایت و تبعیت کامل خود از فرامین سکاندار کشتی نجات امت، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) را اعلام می دارد.

والسلام علیکم و علی عباد الله الصالحین.9/10/96

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.