آرشیو برای: "شهریور 1398"

دفاع مقدس و ويژگي هاي آن

31 شهریور؛ آغاز هفته دفاع مقدس ۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران 31 شهریور؛ آغاز هفته دفاع مقدس در 31 شهريور 1359 رژيم بعثي عراق با تصميم و طرح قبلي و با هدف برانداختن نظام نوپاي جمهوري اسلامي جنگي تمام عيار را عليه ايران اسلامي آغاز کرد.… بیشتر »

برای شب و روز عاشورا اعمالی عبادی در جهت همنوایی با خانواده اهل بیت (ع) و سختی‌هایشان در مسیر احیای اسلام ناب محمدی (ص) سفارش شده است.

 برای شب و روز عاشورا اعمالی عبادی در جهت همنوایی با خانواده اهل بیت (ع) و سختی‌هایشان در مسیر احیای اسلام ناب محمدی (ص) سفارش شده است.  1ـ احیاى شب عاشورا؛  در روایتى از رسول خدا(ص) آمده است که «هر کس شب عاشورا را بیدار بماند (و به عبادت بپردازد)، گویا… بیشتر »

اعمال و ادعیه تاسوعا و عاشورای حسینی

اعمال و ادعیه تاسوعا و عاشورای حسینی اعمال شب و روز عاشورا شب دهم شب عاشورا است و سید در اقبال از براى این شب دعا و نمازهاى بسیار با فضیلتهاى بسیار نقل کرده از جمله صد رکعت نماز هر رکعت به حمد و سه مرتبه قُل هُوَاللّهُ اَحَدٌ و بعد از فراغ از جمیع بگوید… بیشتر »

بيانات مقام معظم رهبري در مورد حجاب

حجاب جنگیدن با دشمن هم از دور یک چیز آسانی به نظر می‌آید؛ تا کسی نرود آنجا، صدای توپ و تفنگ و انفجار و مانند اینها را نبیند و نشنود، درست درک نمیکند که چه خبر است. این جوان پا میشود میرود آنجا، جانش را کف دستش میگیرد، از خطرات عبور میکند، برای چه؟ این… بیشتر »