آرشیو برای: "دی 1397"

سال و ماه ولادت حضرت زینب(س) چه زمانی بوده است؟

در باب سال ولادت این بانوی مجلله اختلاف زیادی است یکی از اقوال عامه آن است که در سال 5 هجری و بعضی در سال 6 هجری و بعضی در سال 7 هجری و در پنجم جمادی اولی ذکر نموده اند و بعضی در اوائل شعبان گفته اند و در آن هنگام پیغمبر (ص) در مسافرت بوده است و برای… بیشتر »

ولادت قهرمان فصاحت و بلاغت، و مظهر مهربانی و عطوفت عقیله ی بنی هاشم زینب کبری سلام الله علیها مبارک باد. . .

  دیده بگشوده به دنیا زینب کبری تهنیت گو بر علی و مادرش زهرا(س) ای نور عین کوثر زهرا (س) جان حسین زینب کبری خوش آمدی ای گل زهرا(س) ولادت قهرمان فصاحت و بلاغت، و مظهر مهربانی و عطوفت عقیله ی بنی هاشم زینب کبری سلام الله علیها مبارک باد. . . بیشتر »

#رازماندگاری_انقلاب

#رازماندگاری_انقلاب بدون هیچ شک و تردیدی، انقلاب اسلامی ایران جدای از سایر انقلابهای موجود در جهان، یک انقلاب استثنایی و یک پدیده ی منحصر به فرد هم در پیدایش و هم در کیفیت مبارزه و هم در انگیزه ی انقلاب و قیام است.  یکی از عواملی که مهم تر از همه عوامل،… بیشتر »

راهكارهاى رفع استرس سر جلسه امتحان

راهكارهاى رفع استرس سر جلسه امتحان بيشتر مواقع ديده شده است كه تعدادى ازدانش آموزان یا دانشجويان به رغم آمادگى قابل توجه براى امتحان به دليل استرس فراوان در جلسه امتحان قادر به پاسخ دادن نمیباشد.   استرس و فشار روانی در زمان امتحان مسئله ای است که مربوط… بیشتر »