آرشیو برای: "دی 1396, 04"

5 فریب شیطان

حکایت های اخلاقی زیبا و آموزنده

حکایت های اخلاقی زیبا و آموزنده   حکمت خداوندی سعدی در بیان حکایتی می گوید: موسی علیه السلام ، درویشی را دید از برهنگی به ریگ اندر شده. گفت:ای موسی! دعا کن تا خدا عزوجل مرا کفافی دهد که از بی طاقتی به جان آمدم. موسی دعا کرد و برفت. پس از چند روز که از… بیشتر »

ایمان واقعی!

ایمان واقعی! روزی تاجری موفقی از مسافرت بازگشت و متوجه شد خانه و دکانش در غیاب او آتش گرفته و اجناس گرانبهایش همه سوخته و خاکستر شده اند و خسارت زیادی به او وارد آمده است . فکر می کنید آن مرد چه کرد؟! خدا را مقصر شمرد و ملامت کرد؟ و یا اشک ریخت ؟… بیشتر »

آیا نیت پاک انسان را کمک میکند؟

  آیا نیت پاک انسان را کمک میکند؟ داستان را حتماً بخوانید…… مردي صبح زود از خواب بيدار شد تا نمازش را در مسجید بخواند. لباس پوشيد و راهي مسجید شد. در راه مسجد، مرد به زمين خورد و لباسهايش کثيف شد. او بلند شد، خودش را پاک کرد و به خانه برگشت.… بیشتر »

داستان های عارفانه

  داستان های عارفانه با کمی دقت در این حکایات کوتاه ولی پر معنا لذت فهمیدن حقائق به انسان دست می دهد نتیجه حرص 1- روزی پسر بچه ای در خیابان سکه ای یک سنتی پیدا کرد.او از پیدا کردن این پول آن هم بدون هیچ زحمتی خیلی ذوق زده شد. این تجربه باعث شد که بقیه… بیشتر »

یک چشم.....

آیت الله بهجت ره

یوم الله 9 دی

نه دی