آرشیو برای: "دی 1396"

گناه یعنی.....

رهبرم:

حضر ت علی (ع):

حضر ت علی (ع):

امام صادق (ع):..

امام موسی کاظم (ع)...

بیانیه بسیج طلاب صدیقه کبری(سلام الله علیها) خلخال در محکوم کردن اغتشاشات اخیر توسط آشوب گران و فتنه انگیزان.

  بسمه تعالی بیانیه بسیج طلاب صدیقه کبری(سلام الله علیها) خلخال در محکوم کردن اغتشاشات اخیر توسط آشوب گران و فتنه انگیزان. بار دیگرایران اسلامی  شاهد فتنه انگیزی توسط دشمنان و معاندان نظام اسلامی که با   اقدامات داخلی و خارجی در راستای به هم زدن وحدت… بیشتر »

از اشک شما.....

رهبرم...

ادب گوش دادن

امام علی (ع)...

پیاکبر اکرم (ص):

حدیثی از پیامبر (ص)

بیانه حوزه علمیه الزهراء(س) خلخال در مورد حماسه نه دی

بسم الله الرحمن الرحیم “مردم عزیز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد."( مقام معظم رهبری) با سلام و درود به روان پاک شهدای اسلام و انقلاب بویژه شهدای مدافعین حرم و شهدای مظلومی که در راه دفاع از آرمانهای انقلاب… بیشتر »

9 دی......

این شعر، سروده آقای مهدی علی محمدی برادر یک شهید است که در اشعار خود به لایه‌های انتظار، مباحث مربوط به یک فرد منتظر، و بصیرت منتظران می‌پردازد. وی در شعر خود که در نخستین سالروز حماسه «۹ دی» سروده است، به وقایع روز عاشورا و پاسخ ملت بابصیرت و… بیشتر »

انواع واشکال شایعه و تبعات آن

عنوان:  انواع واشکال شایعه و تبعات آن نویسندگان: 1- قنبر گلپرست[1]،  حبیبه شاهنده[2]،   چکیده شایعه نوعی عقیده یا باور است که از دو ویژگی عمده برخوردار است. شیع” واژه ای است عربی به معنی رواج یافتن و منتشر شدن که واژگان شیوع و شایعه از آن مشتق شده… بیشتر »

مفهوم شناسي امر به معروف و نهي از منكرو امنيت پايدار و آرامش رواني

     عنوان : مفهوم شناسي امر به معروف و نهي از منكرو امنيت پايدار و آرامش رواني نويسندگان: 1- قنبر گل پرست[1] 2- حبيبه شاهنده[2]    چكيده    امر به معروف ، نشانه تولّى و تبرّىاست و به معني آن چیزی است که خداوند متعال، انجام دادن آن را واجب نموده و عقل،… بیشتر »

یا صاحب الزمان(عج)...

یا صاحب الزمان(عج)...

جمله با مادر

مادر....

میلاد....

به عشق شهادت....

عشق یعنی....

جانم فدای رهبر

یا صاحب الزمان(عج)...

سعی کن حرص و طمع........

از صدای گذر.....

راهکارهای جذب جوانان به مسجد و نماز جماعت

راهکارهای جذب جوانان به مسجد و نماز جماعت   مرکز تخصصی نماز  ۱۳۹۱/۱۲/۱۶   مقدمه جایگاه والای مسجد و اهمیت حضور در آن و شرکت در جماعات بر اساس آموزه‌های دینی و منابع و مستندات قرآنی و روایی بر کسی پوشیده نیست.علیرغم اهمیت مسأله ، در ارتباط با حضور در… بیشتر »

حضر ت علی (ع):

پیاکبر اکرم (ص):

فوایدی که در اثر آمدن به مسجد ایجاد می شود

فوایدی که در اثر آمدن به مسجد ایجاد می شود الف ) فواید معنوى و مادى و اجتماعى و برترى ویژگی‌هاى مسجد ۱) بی‌هیچ شک اولین هدف اصلى و زیباترین هدف از رفتن به مسجد چیزى نیست جز برپایى نماز جماعت و بقیه اهداف و فواید مربوط به آن بدنبال همین هدف بوجود آمدند و… بیشتر »

5 فریب شیطان

حکایت های اخلاقی زیبا و آموزنده

حکایت های اخلاقی زیبا و آموزنده   حکمت خداوندی سعدی در بیان حکایتی می گوید: موسی علیه السلام ، درویشی را دید از برهنگی به ریگ اندر شده. گفت:ای موسی! دعا کن تا خدا عزوجل مرا کفافی دهد که از بی طاقتی به جان آمدم. موسی دعا کرد و برفت. پس از چند روز که از… بیشتر »

ایمان واقعی!

ایمان واقعی! روزی تاجری موفقی از مسافرت بازگشت و متوجه شد خانه و دکانش در غیاب او آتش گرفته و اجناس گرانبهایش همه سوخته و خاکستر شده اند و خسارت زیادی به او وارد آمده است . فکر می کنید آن مرد چه کرد؟! خدا را مقصر شمرد و ملامت کرد؟ و یا اشک ریخت ؟… بیشتر »

آیا نیت پاک انسان را کمک میکند؟

  آیا نیت پاک انسان را کمک میکند؟ داستان را حتماً بخوانید…… مردي صبح زود از خواب بيدار شد تا نمازش را در مسجید بخواند. لباس پوشيد و راهي مسجید شد. در راه مسجد، مرد به زمين خورد و لباسهايش کثيف شد. او بلند شد، خودش را پاک کرد و به خانه برگشت.… بیشتر »

داستان های عارفانه

  داستان های عارفانه با کمی دقت در این حکایات کوتاه ولی پر معنا لذت فهمیدن حقائق به انسان دست می دهد نتیجه حرص 1- روزی پسر بچه ای در خیابان سکه ای یک سنتی پیدا کرد.او از پیدا کردن این پول آن هم بدون هیچ زحمتی خیلی ذوق زده شد. این تجربه باعث شد که بقیه… بیشتر »

یک چشم.....

آیت الله بهجت ره

یوم الله 9 دی

نه دی

بیست جمله طلایی راجع به «۹ دی» و «فتنه»

بیست جمله طلایی راجع به «۹ دی» و «فتنه» در آستانه فرارسیدن روز «نهم دی»، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR بیست جمله‌ی برگزیده از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را درباره «حماسه نهم دی» و «فتنه»، منتشر کرد: فتنه‌ها را باید با روشنگری خاموش کرد. هر جا روشنگری باشد،… بیشتر »

مقام معظم رهبری....

حجاب خون بهای شهیدان...

حجاب....

امام حسین علی السلام....

ما مدیون دو نفر هستیم.....

حدیثی در مورد مادر

امام علی (ع)...

یا صاحب الزمان(عج)...

حدیثی در مورد دوست

شرط امام زمان(عج) برای منتظران ظهور

شرط امام زمان(عج) برای منتظران ظهور شناسه خبر: 392428 سرویس: رسانه ها ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵ خبرگزاری تسنیم: در دوران کنونی که زمان غیبت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) است، ولایتمداری افراد می تواند از نشانه های بارز یک منتظر حقیقی امام غایب(عج)… بیشتر »

آسیب شناسی روابط زناشویی

عنوان:آسیب شناسی روابط زناشویی نویسندگان: 1- قنبر گل پرست[1] 2- حبیبه شاهنده[2]   چکیده  خانواده اولین ومهم ترین و پربرکت ترین نهاد اجتماعی در تاریخی فرهنگ وتمدن انسانی است. خانواده کانونی است که باید برای حفظ حرمت وکرامت انسان وتامین سلامت جسمانی… بیشتر »

بررسی و تبیین رسالت دانشگاه از منظر امام خمینی(ره)

 به نام خدا   عنوان:   بررسی و تبیین رسالت دانشگاه از منظر امام خمینی(ره) نويسندگان: 1-  قنبر گل پرست[1] 2- حبيبه شاهنده[2]           چكيده        پایه و سرمنشأ سعادت و شقاوت هر ملتي وابسته به دانشگاه است و دانشگاه مهد تربيت انسان هاي متعهد و مؤمن است و… بیشتر »

مفهوم و ماهيت جنگ نرم

  عنوان:   مفهوم و ماهيت جنگ نرم       نويسندگان: 1-  قنبر گل پرست- كارشناس ارشد علوم تربيتي   2- حبيبه شاهنده- سطح دو(3)                   چكيده   جنگ نرم، عبارتند از : استفاده طراحي شده از تبليغات و ابزارهاي مربوط به آن، براي نفوذ در مختصات فكري دشمن… بیشتر »

امام رضا(ع)

امام رضا (ع)

حدیث در مورد خانواده

    عاشِروهُنَّ بِالْمَعْروفِ فَاِنْ كَرِهْتُموهُنَّ فَعَسى اَنْ تَـكْرَهوا شَيْئا وَ يَجْعَلَ اللّه‏ُ فيهِ خَيْرا كَثيرا؛ سوره نساء، آيه ۱۹ با زنان به شايستگى رفتار كنيد، و اگر آنها به جهتى ناخوشايندتان بودند اظهار نكنيد چه بسا چيزها كه ناپسند شماست،… بیشتر »

حدیث « الگوی خانواده »

  پيامبر صلى ‏الله ‏عليه‏ و ‏آله:مَنْ كانَ لَهُ امْرَاَةٌ تُؤذيهِ لَمْ يَقْبَلِ اللّه‏ُ صَلاتَها وَ لا حَسَنةً مِنْ عَمَلِها حَتّىتُعينَهُ وَ تُرضيَهُ وَ اِنْ صامَتِ الدَّهرَ وَ قامَتِ اللَّيْلَ وَ اَعْتَقَتِ الرِّقابَ وَ اَ نْفَقَتِ الاَْمْوالَ… بیشتر »

حدیث « الگوی خانواده »

امام صادق عليه‏ السلام :عَنْ اَبى وَلاّدٍ الْحَنّاطِ قالَ: سَاَ لْتُ اَبا عَبْدِاللّه‏ِ عليه‏ السلامعَنْ قَوْلِ اللّه‏ِ:«وَ بِالْوالِدَيْنِ اِحْسانا» فَقالَ: اَلاِحْسانُ اَنْ تُحْسِنَ صُحْبَتَهُما وَ لا تُكَلِّفَهُما انْ يَسْألاكَشَيْئا هُما يَحْتاجانِ… بیشتر »

مقام معظم رهبری....

امام صادق (ع)

مقام معظم رهبری....

رهبر معظم انقلاب..

حدیثی از پیامبر (ص)

حضر علی (ع)

قال امیر المومنین علی علیه السلام:

حدیثی از امام صادق (ع)

حدیثی از پیامبر (ص)

حدیث

حدیث